אנחנו חיים בעידן מדהים. התפתחות מטורפת בכלים של הבינה המלאכותית שיכולים לעזור לנו בשיווק הדיגיטלי.
אני נעזרת בצ׳אט GPT לכתיבת פוסטים אבל ממש לא לוקחת את כל מה שהצ׳אט כותב as is. אני נעזרת בו מבחינה רעיונית, ניסוחית אבל לא לוקחת את הכל.
חשוב לי שכל אחד מהפוסטים שאני כותבת יביא את האותנטיות של בעל.ת העסק.
אנחנו לא רוצים להשמע כמו המתחרים…
איך אני משתמשת בצ'אט GPT?
1. הגדרת סוג התוכן שאני מעוניינת ליצור
כדי להשתמש בצ'אט בצורה הכי יעילה, חשוב להגדיר מראש את סוג התוכן שאנו מעוניינים ליצור, כמו חידושים בעסק או בתחום, טיפים לקהל המטרה שלך, התחברות למאמרים מהעיתונות או מהאקדמיה וכו'.
2. הגדרת מטרת התוכן
מה אני מעוניינת לעשות? לתת טיפים / לתאר מצב קיים / להסביר מושגים מקצועיים / לתאר חוויות?
3. הגדרת קהל היעד
כדי ליצור תוכן שיווקי מתאים, צריך להגדיר בברור את קהל היעד. מי הם? מהם התחביבים שלהם? מהם הצרכים והרציונות שלהם? כאשר נכתוב עבור קהל היעד שלנו, נוכל ליצור תוכן שמצליח להתחבר אליהם ולענות על הצרכים שלהם.
4. בחירת טון וסגנון המתאימים לעסק
כשאנחנו משתמשים בכלים אוטומטיים כדי לכתוב תוכן, חשוב לקחת בחשבון את הטון, השפה והסגנון של העסק. האם הוא צעיר ומודרני, או מסורתי וקונסרבטיבי? האם העסק מתאים לשימוש בשפה צעירה וקלילה או לשימוש בשפה יותר מקצועית ופורמלית? ומה עם שימוש בהומור? מתאים או פחות?
5. שימוש במילות מפתח וכותרות
כשאנחנו משתמשים בכלים אוטומטיים כדי לכתוב פוסטים שיווקיים, חשוב לעשות שימוש במילות מפתח וכותרות מתאימות כדי להפנות טרפיק לאתר. זה יכול לכלול מילות חיפוש שמשתמשים בהן לחפש את השירותים או המוצרים שלנו, כמו גם כותרות מפתח קצרות ומתאימות שתתפוס את עיניי הקוראים ותגרום להם להמשיך לקרוא.
בסופו של דבר, נזכור שהמטרה העיקרית של כתיבת פוסטים שיווקיים היא לקדם את העסק ולהציג את השירותים או המוצרים בצורה הטובה ביותר. כתיבה אותנטית ומתאימה לערכים של העסק שלכם תעזור לנו להשיג את המטרה הזו ולהיות משכנעים עבור קהל היעד שלכם.
במה לא להעזר בצ'אט GPT?
המידע של הצ'אט מדויק עד 2021 בערך ולכן לא מסתמכת עליו בכל הנוגע לעובדות עדכניות. וגם כשמדובר בעובדות הרלוונטיות לתקופה מוקדמת יותר, הייתי בודקת את אמיתות המידע. הצ'אט לא מגלה לנו מהיכן המידע שהוא שואב. אני מעדיפה להסתמך עליו בניסוחים ודרך הצגת הדברים.
Comments