top of page

הכנות לקמפיין ממומן: 5 צעדים שכל עסק צריך לעשות

  • תמונת הסופר/ת: Heli Sofrin
    Heli Sofrin
  • 12 ביולי 2024
  • זמן קריאה 3 דקות

כשאתם מתכננים להתחיל קמפיין ממומן במדיה החברתית, חשוב לבצע מספר צעדים מקדימים שיבטיחו שהקמפיין יהיה אפקטיבי וממוקד. הנה חמשת השלבים הקריטיים שעליכם לבצע לפני תחילת הקמפיין. אני מצרפת דוגמאות לבעלי עסקים כדי לעזור לכם ליישם כל שלב.

חבל שתשרפו כסף ולא תשיגו את התוצאות האופטימליות להשקעה שלכם.

 

1. בדיקת שם עמוד הפייסבוק

שם עמוד הפייסבוק שלכם הוא הפנים הראשונות שהלקוחות רואים עם המודעה, ולכן חשוב שהוא יהיה רלוונטי ומדויק לתחום שבו אתם פועלים. שם העמוד צריך לשקף את מה שהעסק מציע כיום ולא שם שנתתם לפני שנים ולא מייצג את המיקוד הנוכחי של העסק.אני ממליצה לבחור שם פשוט וברור.

עדכון שם דף הפייסבוק

 

דוגמה למאמנת כושר:

אם בעבר העמוד נקרא "אימוני כושר לנשים", אך כיום את מתמקדת באימוני כושר אונליין לגברים ונשים, מומלץ לשנות את שם העמוד ל-"אימוני כושר אונליין".

 

דוגמה למנחת סדנאות:

אם העמוד שלך נקרא "סדנאות יצירה לילדים", אבל כיום את מציעה גם סדנאות למבוגרים, כדאי לשנות את שם העמוד ל-"סדנאות יצירה לילדים ומבוגרים".

אני מצרפת דוגמה של מודעה מקמפיין שאני עושה לנטשה ספיר – מדריכת הורים. כבר משם העמוד הקהל מבין במה מדובר.






2. עדכון הביו

הביו שלכם הוא המקום שבו הלקוחות מקבלים מידע מהיר על העסק שלכם. הביו צריך להיות קצר, ברור ומכוון למה שהעסק מציע. כדאי לכלול קישורים לאתר או לדף הנחיתה שלכם, כך שהלקוחות יוכלו לקבל מידע נוסף בלחיצה אחת.בפייסבוק אפשר להכניס את הקישור ביחד עם ההסבר הקצר. באינסטגרם הקישורים בנפרד מהתיאור בביו.הגדרות הביו מוגבלות בתווים אז ביחרו את ההגדרה הברורה ביותר שנכנסת במסגרת המגבלה.

עדכון הביו

 

דוגמה לביו של מאמנת כושר:

"מאמנת כושר המתמחה באימוני כושר אונליין לכל הגילאים. תכניות אימון מותאמות אישית ומעקב צמוד" (כולל קישור לאתר / לדף הנחיתה).

 

דוגמה למנחת סדנאות:

" מנחת סדנאות יצירה לנוער ולמבוגרים. כלים וטכניקות יצירה מרתקות בכל סדנה" (כולל קישור לאתר / לדף הנחיתה).


 

3. פרסום פוסטים רלוונטיים

לפני התחלת קמפיין ממומן, וודאו שיש בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלכם פוסטים רלוונטיים להצעה שלכם. פוסטים שיצרו עניין וקיבלו תגובות מקהל העוקבים שלכם יהיו מעולים. חשוב שיהיו גם פוסטים עם הוכחה חברתית, כמו ביקורות חיוביות מלקוחות.

פידבק למוצר

 

דוגמה למאמנת כושר:

פרסמי פוסטים עם תוצאות של לקוחות, תמונות וסרטונים של תכניות האימון, וטיפים שימושיים. לדוגמה: "תוצאות מדהימות של מתאמנת שהצטרפה לתכנית האימונים האישית שלנו. תראו את ההתקדמות שלה אחרי 3 חודשים בלבד! גם אתם יכולים!!" (כולל תמונה או סרטון).


 

דוגמה למנחת סדנאות:

פרסמי תמונות וסרטונים מסדנאות קודמות, המלצות של משתתפים ותכנים שמציגים את התכנים של הסדנה הקרובה. לדוגמה: "רוצים ללמוד ליצור יצירות מדהימות בעצמכם? הנה טעימה מהסדנה האחרונה שלנו, עם התוצרים המדהימים של המשתתפים. הצטרפו אלינו בסדנה הקרובה!" (כולל תמונה או סרטון).


 

4. הכנת חומרי תגובה

ניסוח עבור מתעניינים

הכינו מראש את הטקסטים והחומרים שתשלחו לכל מי שמגיב למודעה. זה יקל עליכם לתקשר בצורה יעילה ולתת למתעניינים את המידע הנחוץ מבלי לבזבז זמן יקר. הכינו טקסטי תגובה, סרטונים או קישורים לדפי נחיתה ומאמרים שמסבירים על השירותים שלכם.אם יש חומרים שאתם שולחים לכל מתעניין, אולי אפשר לשלב את החומרים האלה כלינק בהודעה שאתם מנסחים? חישבו על כל התהליך ובמיוחד על השלבים שחוזרים על עצמם ומבזבזים לכם זמן יקר. אם תכינו הכל מראש, הכל יזרום חלק מבלי שתצטרכו להקדיש לכל מתעניין זמן רב.


 

דוגמה למאמנת כושר:

"שלום! תודה על התעניינותך באימוני הכושר שלנו. אני מצרפת לך קישור לדף הנחיתה שבו תוכל לקבל מידע נוסף על תכניות האימון שלנו ולתאם פגישת ייעוץ חינם. נשמח לעזור לך להשיג את מטרות הכושר שלך!" (כולל קישור לדף הנחיתה שבו יש גם כמה סרטוני הדגמה של האימונים).

 

דוגמה למנחת סדנאות:

"שלום! תודה שפנית אלינו. אנחנו שמחים להזמין אותך לסדנה הקרובה שלנו בנושא יצירה בנייר. מצרפת קישור עם כל הפרטים על הסדנה והטפסים להרשמה. נשמח לראות אותך!" (כולל קישור לדף הנחיתה שיכלול תמונות מהסדנאות האחרונות ופידבקים של משתתפי עבר).


 

5. פינוי זמן למענה

פינוי זמן למענה למתעניינים

פנו זמן ביומן למענה יומי למתעניינים בכל המקומות שבהם הם יכולים להשאיר לכם פרטים או שאלות – מרכז הלידים אם זה קמפיין לידים, דואר נכנס ותגובות למודעות. גם אם אתם כל יום חוזרים ללידים שנכנסו, אל תשכחו לבדוק גם תגובות למודעה ולענות לשאלות. הקפדה על מענה מהיר ומקצועי תסייע לכם ליצור רושם טוב ולהגביר את המרות הלידים.

לצערי אני רואה מקרים רבים של מודעות שעסקים מפרסמים שבהם יש המון תגובות ללא מענה. זה לא נראה טוב! חבל על הכסף של המפרסם שלא טורח לענות למתעניינים. אם אין לכם זמן, קחו פרילנסר/ית שיעזרו לכם במיוחד במהלך הקמפיין להגיב במהירות לפניות.



 


לסיכום,

 

ביצוע חמשת הצעדים הללו לפני תחילת קמפיין ממומן יבטיח שהקמפיין יהיה ממוקד, אפקטיבי ויביא לתוצאות המיטביות. חבל לשפוך כספים לקמפיין ולקמפיינר לפני שדואגים שכל השלבים האלה מבוצעים.בהצלחה!לקבלת הצעה לליווי שיווקי שתיקח את העסק שלכם לרמה הבאה, מוזמנים ליצור קשר. הליווי שאני נותנת ללקוחותי כולל את כל השלבים הנ"ל ועוד, בנוסף לניהול הקמפיין עצמו.




 

 

Comments


לוגו של MARKETING WITH U

אני משתפת טיפים נפלאים לעסקים קטנים הרוצים להפוך לדומיננטיים יותר במדיה החברתית

ניהול ברשתות החברתיות

קידום ממומן

כתיבת תוכן

מיתוג ועיצוב גרפי

ניהול מערכות דיוור ודפי נחיתה

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

עקבו אחרי ברשתות

054-7005070

אייקון של וואטסאפ

דברו איתי 

בניה ותחזוק אתרים

להצטרפות לרשימת התפוצה
וקבלת ניוזלטר
מלא בתוכן בנושאי
שיווק דיגיטלי לעסקים
מלאו את הטופס

נא תאמי לי פגישת היכרות ללא כל התחייבות

תודה! אחזור אליכם בהקדם

bottom of page