המדריך המלא לבניית פרופיל אינסטגרם עסקי מצליח
- Heli Sofrin
- 27 במרץ 2024
- זמן קריאה 3 דקות
רוצים להפוך את פרופיל האינסטגרם שלכם למכונת שיווק משומנת שתביא לכם עוקבים ולקוחות חדשים?
המאמר הזה יסביר לכם את העקרונות החשובים ביותר לעיצוב פרופיל אינסטגרם מקצועי שיעזור לכם להשיג את המטרות שלכם.
נתחיל מהבסיס:
התמונה הזו תסביר לכם איך קוראים לכל דבר (הסבר בהמשך). למה חשוב לדעת איך קוראים לכל דבר? כדי שתוכלו לשאול. הכי נורא זה שאנחנו רוצים לשאול ואין לנו בכלל מושג איך קוראים לזה...אז לפחות את זה פתרנו 😅

הביו Bio (קיצור של ביוגרפיה) שם החשבון
נקבע כאשר אתם מקימים את הפרופיל. השם הזה הוא הסיומת של שם החשבון שלכם אז לא מומלץ לבחור שם מורכב וארוך מידי. כך זה אצלי www.Instagram.com/heli.sofrin שם משתמשחשוב ביותר כי הוא בר-חיפוש ( searchable ). אסביר למה כוונתי לפי הדוגמה שלי. שם המשתמש שלי חלי סופרין | שיווק דיגיטלי ובניית אתרים. אם מישהו יחפש אותילפי השם שלי חלי סופרין האינסטגרם ימצא את החשבון הזה ואם מישהו יכתוב שיווק דיגיטלי או בניית אתרים אני אופיע בתוך הרשימה של החשבונות שמציעים את השירותים האלה. חפשו את ההגדרה שאנשים משתמשים בה כדי למצוא את השירותים שלכם. אל תתחכמו. כל שבועיים ניתן להחליף את שם המשתמש, אז אם לא בחרתם את האפשרות הטובה ביותר, תוכלו להחליף אותה בעוד שבועיים.שם המשתמש מוגבל במספר תווים. מספר זה משתנה ע"י אינסטגרם מעת לעת – בידקו מהי המיגבלה כעת פשוט ע"י ניסוי וטעיה. מה לא לעשות? לא להשאיר את שם החשבון רק עם שם העסק או השם שלכם. פשוט כי חבל לא לנצל את הדבר הכי חשוב בפרופ0יל האינסטגרם.
קטגוריה / תחום ביחרו את הקטגוריה / התחום הקרוב ביותר למה שרלוונטי עבורכם.
תיאור הפרופיל זה המקום לכתוב בו מה אתם מציעים בכלל בעסק ובייחוד באינסטגרם. השתמשו בשפה ברורה ובחלוקה לשורות נפרדות בהתאם לצורך. ניתן להוסיף אימוג'ים כדי למשוך תשומת לב או כדי להפריד בין מושגים. גם תיאור הפרופיל מוגבל בתווים. תמצתו את התיאור והתחילו תמיד מהחשוב ביותר למה שפחות חשוב. אל תוסיפו קישורים – הם לא יהיו לחיצים במיקום זה.
קישורים
ניתן להוסיף עד 5 קישורים לחיצים. אפשר אפילו לתת להם שמות – למשל אתר, וואטסאפ וכו'.
ומה עושים אם יש קישורים נוספים? למשל לדף נחיתה או למוצר ספציפי? נוסיף אותם בסטורי ונשמור בהיילייט- זה כבר למאמר אחר...
תמונת פרופיל ההמלצה שלי לשים תמונה שלכם ולא לוגו. התמונה צריכה להיות ברורה, מוארת היטב ומזמינה. את הלוגו אפשר להוסיף בתמונות הקאבר של הרילס או בעיצוב ההיילייט. תמונת הפרופיל היא עגולה. כדאי לבדוק שהתמונה שאתם רוצים להעלות מתאימה ונכנסת טוב מסגרת עגולה. אני משתמשת בקנבה כדי לבדוק זאת- זה חוסך המון זמן ומתקבלת תוצאה מושלמת.
היילייט
זה המקום בו נשמור את הסטוריז שנרצה כדי שלא יעלמו אחרי 24 שעות.תחשבו על זה כעל אלבומים.את ההיילייט כדאי לסדר לפי הקטגוריות / הנושאים הרלוונטיים עבור העסק שלכם או החיים האישיים שלכם.תוכלו להכניס לתוך ההיילייט גם סטוריז שהועלו בעבר.סטורי יכול להופיע ביותר מהיילייט אחד.אתם יכולים באותה מידה גם להסיר סטוריז מהיילייט אם כבר לא רלוונטי עבורכם (למשל סדנה שכבר עברה או שירות שאתם לא מציעים עוד).מכיוון שבסטורי של האינסטגרם ניתן להוסיף קישור לחיץ, אם נשמור אותו להיילייט אז נוכל לאפשר לעוקבים שלנו להמשיך להשתמש בו (גם אם לא הוספנו את הקישור ל-5 הקישורים הקבועים בפרופיל).
את ההיילייט כדאי לעצב בצבעי הלוגו / ביחד עם הלוגו / בעיצובים המתאימים לאווירה שתרצו ליצור.
לא מסובך נכון?
עכשיו זה הזמן שלכם ללכת וליישם את כל מה שלמדתם במאמר. אם יש לכם שאלות או שאתם צריכים עזרה בבניית פרופיל אינסטגרם מנצח, אני לרשותכם בין אם בליווי חודשי (בריטיינר) או בהדרכה / בנייה חד פעמית של פרופיל האינסטגרם.

Comments