top of page
ניהול מערכות דיוור

ניהול מערכות דיוור וניוזלטרים - הדרך שלכם להישאר מחוברים עם הקהל
 

כולנו מבינים שכדי להצליח בשיווק בעידן הדיגיטלי, אנחנו חייבים להישאר בקשר ישיר עם הקהל שלנו. אז איך אנחנו עושים את זה בצורה היעילה ביותר? התשובה היא מערכות דיוור וניווזלטרים.
בעידן שבו הרשתות החברתיות עמוסות במידע ולא תמיד מגיעות לכל אחד ואחת, דיוור ישיר (ניווזלטר) הוא הפתרון המושלם לשמירה על קשר רציף ואפקטיבי עם לקוחות קיימים וחדשים. אבל איך לעשות את זה נכון?


למה צריך מערכת דיוור אם יש פייסבוק ואינסטגרם?
רוב בעלי העסקים כיום מרגישים שהפוסטים ברשתות החברתיות לא מגיעים לעוקבים שלהם, בגלל האלגוריתם שמסנן את הפוסטים ומפחית את חשיפת התוכן. הרשתות החברתיות מפיצות את התוכן שלנו לאחוז מזערי מהעוקבים, מה שגורם לירידה משמעותית בחשיפה. אחד הפתרונות הוא כמובן פרסום ממומן, אך פתרון נוסף שמשלים את השיווק ברשתות החברתיות הוא דיוור ישיר (ניוזלטרים).

איך לבחור את מערכת הדיוור המתאימה לך?
ישנן פלטפורמות רבות לניהול דיוור, חלקן חינמיות עד מסוים של נמענים, וחלקן בתשלום (והסכומים לא גבוהים). אם את לא משתמשת כרגע במערכת דיוור קבועה, אני ממליצה לך להתחיל בוויקס. המערכת של וויקס מאפשרת עיצוב ניוזלטרים בקלות, עם סטטיסטיקות ומעקב אחר ההקלקות, והיא כלי מצוין לשימוש חינמי בשלב ההתחלתי.
נבחר יחד את מערכת הדיוור המתאימה לך, נשווה את היתרונות והחסרונות של כל אחת, ונבנה את התוכנית השיווקית שלך בצורה מסודרת.

 

אבל בין אם נבחר בפלטפורמה כזו או אחרת חשוב שנשמור על כמה כללים לדיוור מוצלח:

ניהול מערכות דיוור ודפי נחיתה

1. הגדרת מטרות ברורות:  האם המטרה שלכם היא לספק מידע, להציע הנחות, להעלות תוכן מקצועי? עליכם להבין מראש מה המטרה של הדיוור, ולהתאים את התוכן לפי המטרות.
 

 2. תוכן מדויק וממוקד: אל תעמיסו יותר מדי מידע בניווזלטר. העדיפו לבחור תמה מרכזית (נושא מרכזי) לכל דיוור ולבנות את התוכן בהתאם לה. חשוב שהקוראים ירגישו שהתוכן הוא משהו מועיל ונוגע להם. אם אתם רוצים להעמיק בנושא מסוים, הפנו את הקוראים למאמרים או סרטונים נוספים.
 

3. הצעת ערך לקוראים: תמיד סיימו את הניווזלטר בהצעה מיוחדת – הנחה, הטבה, שובר או קישור לסדנה/כנס קרוב. הצעה כזו תגדיל את המעורבות ותמנף את התוכן שלכם לפעולה ממשית. ההמלצה שלי – לתת הרבה יותר ערך מאשר קידום המוצרים / שירותים שלכם. כלל 80/20 עובד כאן מצוין.
 

4. הנגשה והפניות לרשתות החברתיות: אל תשכחו לכלול את הקישורים לרשתות החברתיות שלכם, כדי שלקוראים תהיה אפשרות להמשיך ולעקוב אחריכם. זה גם חשוב מבחינת SEO וגם עוזר להגביר את החשיפה של התוכן.

למה לבחור בניהול דיוור ישיר?

כמו שראיתם, דיוור ישיר הוא כלי שיווקי חשוב שמחבר אתכם עם הקהל בצורה ישירה, מדויקת וממוקדת. תוכן בניווזלטרים יכול לשמור על קשר רציף עם הקהל שלך ולהגביר את האחוזים של המעורבות – בנוסף על הפעילות והמעורבות ברשתות החברתיות.

הכנת מערכת דיוור שמתאימה לך ולקהל שלך תעזור לך לשפר את היעילות השיווקית ולהשיג תוצאות גדולות יותר.


מוזמנים ליצור איתי קשר כדי שאסייע לכם בשמירה על קשר רציף עם הקהל שברשימת התפוצה שלכם ובהגדלת רשימת התפוצה בקהל רלוונטי.

ניוזלטר - אסנת לינדר

דוגמה:
ניוזלטר של אסנת לינדר בנושא ייעוד.
יום לאחר השליחה כבר אנחנו רואים 73% אחוזי פתיחה ו-7 הקלקות.
המטרה הבאה - הגדלת רשימת התפוצה

סטטיסטיקה שליחת ניוזלטר- אסנת לינדר.png
עידן הקלות

דוגמה:
סיומת לניוזלטר של "עידן הקלות" (סדנאות להתפתחות רוחנית) שנשלח לרשימת התפוצה מידי חודש.

איריס רוזנהק בלום

ניזולטר של איריס רוזנהק בלום
(מאמנת עיסקית וזוגית)

 ניוזלטר שיר לטבע

דוגמא של ניוזלטר חודשי של שיר לטבע מלא בטיפים לשמירה על הבריאות בהתאם לתקופה

דף נחיתה

מערכות הדיוור האלקטרוני מאפשרות במקרים רבים גם ליצור דף נחיתה.

דף נחיתה הינו כמו מיני אתר שנועד למטרה אחת בלבד.

המטרה יכולה להיות שונה מעסק אחד לשני – איסוף נרשמים לסדנה, מיקוד בשירות אחד בלבד, תמצית האתר בשפה אחרת עבור לקוחות מחו"ל, מבצע ספציפי שאותו לא נרצה לפרסם באתר כי לא נוגע לכולם ועוד.

דף הנחיתה צריך להיות קצר ולעניין. אין כאן מקום לטקסט בלתי נגמר. הדימוי הכי טוב הוא כמו דף במצגת.

העיצוב צריך להיות מרשים אך ברור. יש יתרון לעיצוב ע"י גרפיקאית אך חשוב לשמור על כללי השיווק. אני מפנה לגרפיקאית לפי הצורך לאחר שהגדרנו את הנדרש.

טופס איסוף הפרטים צריך להיות במיקום בולט (או יותר) כי זו המטרה המרכזית שלנו.

כדאי לשקול הטמעת פיקסל מהפייסבוק בדף כדי שנוכל לפרסם לאותם מתעניינים. אני כמובן עושה זאת עבור לקוחותי.

דף נחיתה יכול להיות חינמי במערכת וויקס (כל עוד השתמשנו בעד 3 טפסי הרשמה בסה"כ). אם נרצה לחבר לדומיין ו/או להוסיף עוד טפסים, נצטרך לשלם. בהתאם לצרכים, אצטרך לבדוק מה החבילה המתאימה עבורכם. כמובן שניתן גם להוסיף חיבור לדומיין שלכם. 

כמה דוגמאות לדפי נחיתה שבניתי:

דף נחיתה ד"ר עידית קליין

דוגמה - דף נחיתה לתכנית ליווי לנשים במנופאוזה של ד"ר עידית קליין.
דף הנחיתה הוא רק שלב ראשון. בהמשך, נפתח אותו לאתר עם מאמרים רלוונטיים, מוצרים דיגיטליים לרכישה ועוד.

דף נחיתה איריס - מוטיבציה

דוגמה - דף נחיתה בתוך האתר של איריס רוזנהק בלום. איריס הכינה מדריך מוטיבציה אבל היא רצתה לתת אותו אותו רק לנרשמים. בניתי לה דף נחיתה מוסתר שבו צריך למלא את הפרטים ואז מקבלים את המדריך להורדה וגם לאימייל. הנרשמים נאספים בטבלה ייעודית וכך אם הם יפנו לאיריס שוב היא תדע מה משך אותם אליה. אלו דברים קטנים אבל חשובים להבנה שלנו באילו פעולות שאנו עושות מניבות תוצאות ואלו פחות.

דף נחיתה - איילת גור

דוגמה לדף נחיתה לסדנאות ניקוי רעלים של איילת גור

דף נחיתה - סייף

דוגמה לדף נחיתה למועדון סייף רמת השרון

דף נחיתה להרצאה - דיתה

דוגמה לדף נחיתה להרצאה על טיפול בתינוק חדש

דף נחיתה - סירים ומספרים

דוגמה לדף נחיתה לסדנת חינוך פיננסי ובישול - "סירים ומספרים"

לוגו של MARKETING WITH U

אני משתפת טיפים נפלאים לעסקים קטנים הרוצים להפוך לדומיננטיים יותר במדיה החברתית

ניהול ברשתות החברתיות

קידום ממומן

כתיבת תוכן

מיתוג ועיצוב גרפי

ניהול מערכות דיוור ודפי נחיתה

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

עקבו אחרי ברשתות

054-7005070

אייקון של וואטסאפ

דברו איתי 

בניה ותחזוק אתרים

להצטרפות לרשימת התפוצה
וקבלת ניוזלטר
מלא בתוכן בנושאי
שיווק דיגיטלי לעסקים
מלאו את הטופס

נא תאמי לי פגישת היכרות ללא כל התחייבות

תודה! אחזור אליכם בהקדם

bottom of page