
ניהול מערכות דיוור וניוזלטרים - הדרך שלכם להישאר מחוברים עם הקהל
כולנו מבינים שכדי להצליח בשיווק בעידן הדיגיטלי, אנחנו חייבים להישאר בקשר ישיר עם הקהל שלנו. אז איך אנחנו עושים את זה בצורה היעילה ביותר? התשובה היא מערכות דיוור וניווזלטרים.
בעידן שבו הרשתות החברתיות עמוסות במידע ולא תמיד מגיעות לכל אחד ואחת, דיוור ישיר (ניווזלטר) הוא הפתרון המושלם לשמירה על קשר רציף ואפקטיבי עם לקוחות קיימים וחדשים. אבל איך לעשות את זה נכון?
למה צריך מערכת דיוור אם יש פייסבוק ואינסטגרם?
רוב בעלי העסקים כיום מרגישים שהפוסטים ברשתות החברתיות לא מגיעים לעוקבים שלהם, בגלל האלגוריתם שמסנן את הפוסטים ומפחית את חשיפת התוכן. הרשתות החברתיות מפיצות את התוכן שלנו לאחוז מזערי מהעוקבים, מה שגורם לירידה משמעותית בחשיפה. אחד הפתרונות הוא כמובן פרסום ממומן, אך פתרון נוסף שמשלים את השיווק ברשתות החברתיות הוא דיוור ישיר (ניוזלטרים).
איך לבחור את מערכת הדיוור המתאימה לך?
ישנן פלטפורמות רבות לניהול דיוור, חלקן חינמיות עד מסוים של נמענים, וחלקן בתשלום (והסכומים לא גבוהים). אם את לא משתמשת כרגע במערכת דיוור קבועה, אני ממליצה לך להתחיל בוויקס. המערכת של וויקס מאפשרת עיצוב ניוזלטרים בקלות, עם סטטיסטיקות ומעקב אחר ההקלקות, והיא כלי מצוין לשימוש חינמי בשלב ההתחלתי.
נבחר יחד את מערכת הדיוור המתאימה לך, נשווה את היתרונות והחסרונות של כל אחת, ונבנה את התוכנית השיווקית שלך בצורה מסודרת.
אבל בין אם נבחר בפלטפורמה כזו או אחרת חשוב שנשמור על כמה כללים לדיוור מוצלח:
ניהול מערכות דיוור ודפי נחיתה
1. הגדרת מטרות ברורות: האם המטרה שלכם היא לספק מידע, להציע הנחות, להעלות תוכן מקצועי? עליכם להבין מראש מה המטרה של הדיוור, ולהתאים את התוכן לפי המטרות.
2. תוכן מדויק וממוקד: אל תעמיסו יותר מדי מידע בניווזלטר. העדיפו לבחור תמה מרכזית (נושא מרכזי) לכל דיוור ולבנות את התוכן בהתאם לה. חשוב שהקוראים ירגישו שהתוכן הוא משהו מועיל ונוגע להם. אם אתם רוצים להעמיק בנושא מסוים, הפנו את הקוראים למאמרים או סרטונים נוספים.
3. הצעת ערך לקוראים: תמיד סיימו את הניווזלטר בהצעה מיוחדת – הנחה, הטבה, שובר או קישור לסדנה/כנס קרוב. הצעה כזו תגדיל את המעורבות ותמנף את התוכן שלכם לפעולה ממשית. ההמלצה שלי – לתת הרבה יותר ערך מאשר קידום המוצרים / שירותים שלכם. כלל 80/20 עובד כאן מצוין.
4. הנגשה והפניות לרשתות החברתיות: אל תשכחו לכלול את הקישורים לרשתות החברתיות שלכם, כדי שלקוראים תהיה אפשרות להמשיך ולעקוב אחריכם. זה גם חשוב מבחינת SEO וגם עוזר להגביר את החשיפה של התוכן.
למה לבחור בניהול דיוור ישיר?
כמו שראיתם, דיוור ישיר הוא כלי שיווקי חשוב שמחבר אתכם עם הקהל בצורה ישירה, מדויקת וממוקדת. תוכן בניווזלטרים יכול לשמור על קשר רציף עם הקהל שלך ולהגביר את האחוזים של המעורבות – בנוסף על הפעילות והמעורבות ברשתות החברתיות.
הכנת מערכת דיוור שמתאימה לך ולקהל שלך תעזור לך לשפר את היעילות השיווקית ולהשיג תוצאות גדולות יותר.
מוזמנים ליצור איתי קשר כדי שאסייע לכם בשמירה על קשר רציף עם הקהל שברשימת התפוצה שלכם ובהגדלת רשימת התפוצה בקהל רלוונטי.

דוגמה:
ניוזלטר של אסנת לינדר בנושא ייעוד.
יום לאחר השליחה כבר אנחנו רואים 73% אחוזי פתיחה ו-7 הקלקות.
המטרה הבאה - הגדלת רשימת התפוצה


דוגמה:
סיומת לניוזלטר של "עידן הקלות" (סדנאות להתפתחות רוחנית) שנשלח לרשימת התפוצה מידי חודש.

ניזולטר של איריס רוזנהק בלום
(מאמנת עיסקית וזוגית)